pakaian dalam

Thursday, September 23, 2004

pakaian dalam

Ada dua perkara lelaki bujang Malaysia cukup segan dalam dunia ni:
i. beli seluar dalam dan bayar kat kaunter yang cashiernya perempuan
ii. melintasi bahagian pakaian dalam perempuan

Lokasi=>Pacific hypermarket, Alor Star, petang yang hujan

Hari ni aku pegi Pacific lagi. Aku pun tak tau sebab apa aku suka sangat pegi Pacific berbanding market2 lain. Mungkin sebab parking senang kot. Tak pun sebab suasananya yang membuatkan aku senang dengannya.

Aku nak beli installer cd untuk Win XP sebab IE aku dah start bengong2. Nanti susah aku nak up-date aku punya blog. Asyik cik Windows suruh send error je...

Masuk je ke pintu gerbang terbentang jualan besar2an pakaian dalam wanita di bahagian ruang legar utama Pacific :-O. Aku rasa itulah pertama kalinya Pacific mengadakan jualan mega/terbuka pakaian dalam wanita sepanjang penglibatan aku mengunjungi Pacific ni. Ada macam2 colour, ada yang ropol2, renda2, bunga2, awan larat, tak de tali, banyak tali, transparency dll. Pendek kata macam2 ada. Pilih jgn tak pilih...

Mungkin masyarakat Malaysia semakin diajar untuk menerima keterbukaan dalam hal ehwal membeli pakaian dalam ni seperti mana kita sudah berani membincangkan soal seks dan kelucahan.

Kelambu: Tak pernah aku tengok ada jualan mega/ terbuka untuk pakaian dalam lelaki. Ini sudah diskriminasi! Lelaki sebenarnya rela dieksploitasi...

Powered by Blogger.