11 Responses to “Balik Kampung Weh, Perjalanan Jauh Takku Rasa”

Pipiyapong said...

Cilake. Beg pendekar lu pakai.

Anonymous said...

vintage sungguh 'beg' blk kg depa

haha

apa2 pn selamat ari raya incik Azhan

maaf zahir

dan






batin




.

Blackhunney said...

hihi...
yea..
smgt walaupun hanye ber beg kan kain sarung..=)

dato Why said...

kain sarung sape lak ko rembat nie?

Adeqq said...

selamat ari rayaaa!!~
duit raya satu!!

ron97 said...

aku tak kisah bab bungkus kain tu..
tapi bab bekal mangkuk tingkat hang tu..
banyak sangat tu.. mcm nak balik pi siam ja.. hahaha

ouT oF My MinD said...

KLASIK habis....

sUe said...

haha..saya pernah guna beg macam ini..rembat kain pelikat ayah..
konon2 nak lari dari rumah...
masa itu umur 6 tahun.. :P
apa-apa pun selamat hari raya en.kelambu..
maaf zahir batin. =)

MushroomCute said...

Mana kayu yang buat sangkut beg??

DeeN said...

Rasa cam zaman purba plak. Nanti balik utara carik beg baru. Kalo nak murah pi pekan rabu. Hehehe..!

Selamat hari raya, mohon maaf di atas salah & silap!

kel@mbu said...

pipi;
golok pun aku ikat sekali kat pinggang.

anony;
selamat hari raya!!

blackhunney;
hantu mana entah rembat beg. dua beg aku hilang.

dato why;
kain pelikat aku le tu.

adeqq;
duit raya untuk budak-budak saja.

ron97;
oit oit. tu bukan mangkuk tingkat aku. kebetulan masuk dalam frame gambar. memang dah macam siluman dari gua hantu.

outofmymind;
aidilfitri kan. ;)

sue;
dulu selalunya mak suruh bungkus kain macam ni untuk nak derma kain baju terpakai kat anak yatim.

mushroomcute;
kayu mop boleh kot.

deen;
tak dan nak pi. pekan rabu jem. hahaha.

Powered by Blogger.