Ya Ramadan (3)

Thursday, August 19, 2010 · Posted in

Kalau jam 5 petang aku keluar ofis dari Chow Kit, jam 6.30 petang baru sampai rumah selepas melalui tiga fasa traffic jam. Hampir sejam setengah aku terperangkap di tengah ibu kota. Jadi, sepanjang Ramadan aku sudah habiskan masa selama 45 jam atau sehari lebih dalam kereta.

6 Responses to “Ya Ramadan (3)”

fafarafa said...

balik 4.30 petang aaa...


cam aku. ekekekekekkeke

Anonymous said...

pndah duduk KL jela.jimat sgla2.hehe..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

ko pasang je ceramah agama kat dalam keta

hazman said...

jom lah join aku..jadi geng superbike....kita jadi mat rempit suci....

prof nik said...

belalang tempur mane?

kel@mbu said...

fafa;
awalnya balik..

anony;
tak sampai seru lagi..

brutal;
dua tiga kali pusing cd pun tensyen jugak..

man;
perghh.. dah jadi brader superbike dah.. respek!!

niki;
suria perkasa hitam pun dah tak naik belalang tempur dah..

Powered by Blogger.