mahu jadi kaya i, ii, iii

Friday, April 04, 2008 · Posted in

MAHU JADI KAYA I

Nama saja aku join skim cari duit ekstra melalui Nuffnang tapi haram aku tak pernah klik iklan kat situ. Tapi ada satu iklan yang menggamit-gamit nubari aku. Ya, iklan mengenai laman web Mudah.com.

Mudah.com macam laman web Lelong dan eBay. Cuma laman web ni lagi mudah dan senang. Tak banyak terma-terma yang peningkan kepala kau. Orang buta IT pun boleh jual barang-barang kat situ. Kau cuma perlu letak detel kau, barang apa nak jual, gambar dan nombor telefon. Tak perlu daftar. Tak perlu isi borang macam buat pinjaman bank. Semua mudah.

Ya, kau boleh jual apa saja. Rumah. Kereta. Rim. Helmet. Akuarium. Set golf. Baju pengantin. Tilam kekabu. Kerja kosong. Mesin basuh. Haha. Kau boleh jual apa saja.

Hmm. Sekarang aku tengah berkira-kira mau jual barang apa.


MAHU JADI KAYA II

Sedang aku survei barang-barang yang best untuk dibeli kalau murah tiba-tiba aku jumpa barang ajaib yang mamat ni nak jual.
mahu jadi kaya IICuba korang tengok harga. RM2000!!

Wohoooo... Serius aku terkejut. Lagi aku terkejut kalau memang ada orang mau beli duit tu dengan harga RM2000. Wohooo!!


MAHU JADI KAYA III

Balik rumah aku bingkas membuka bekas plastik berisi duit dalam lemari [Metod kewangan ni aku panggil 'left pocket'. Nanti aku ajar korang dalam siri yang lain ya].
mahu jadi kaya IIIWahai para peminat duit lama. Apakah kalian berani merebut tawaran hebat ini?! Ya, aku menawarkan:

RM5 - 1 keping.
RM2 - 1 keping.
RM1 - 2 keping. [Ada tandatangan gabenor BNM versi pendek dan panjang]

HARGA SEBENAR RM18,000!! --> harga adalah merujuk pada laman web penjual ringgit di atas.
HARGA SELEPAS DISKAUN = RM1500!!

Ya, ada pasti menyesal kalau tak merebut peluang seumur hidup ini. Satu khazanah negara yang tak ternilai harganya untuk tatapan generasi akan datang.

Hahaha! Emel aku secepat mungkin. Edisi limitasi. Hahaha!

One Response to “mahu jadi kaya i, ii, iii”

Unknown said...


BOOST YOUR INCOME NOW BY JOINING----- Malaysia'S finest, reliable



dating agency with good track records. We have a wonderful influential network of clients ranging from government officials, politicians, senators, executive, honorable s, oil barons, money bag business personality, hotel owners and gold men and women, and we have very influential connected sugar mummies/daddies/gay and lesbian all over Malaysia. Be among the people to get our exclusive connections. We are the best reliable, efficient in our job, get the opportunity to meet them contact agent Mrs mira on her whats-app number +60146133100 now to get connected within 4 hours. We have sugar mummies all over Malaysia who are willing to lavish money on you, with gifts, cars, house and even contracts connections, and even assist you get a job,enter the entertainment industy and fashion industry, and also assist in getting loans, and financial assistance.what they need is sexual satisfaction and they pay for the services(whatsapp No: +60146133100) payment from RM4,000 TO RM10,000 PER-NIGHT NOTE:APPLICANT MUST BE ABOVE 18+ the only money i pay is the hookup form fee which is 850rm only immediately after payment for the hookup form fee which is 850rm i just got hookup immediately with my mummy ,Ipoh, Jb, Penang,Petaling Jaya,Kota bharu,Seremban,Kuching,Kota Kinabalu also Singapore and Brunei. To qualify, you must be romantic,

Whatsapp+60146133100 for your instant hookup

Powered by Blogger.