12 Responses to “Genap”

phish said...

uish..kanak2 lgk rupernya...slmt menjadi tua..

rinz raime said...

aiseh.. ingatkan kita sebaya, hehehe... bukan ke kita pernah main pondok2 sambil menyepak-nyepak kaku satu ketika dahulu...

sUe said...

selamat hari jadi yang ke-'19' en. kelambu...
semoga muda remaja sentiasa..
hehe ;)

Danielle_Corleone said...

kelambu kekal ayu. ha ha ha.

alang said...

Uik. Mcm hilang satu decade je kat situ? hehe

uena said...

selamat hari lahir en kelambu!! moga sentiasa kekal 19 untuk tahun akan dtg~ hehe :P

'ainrahimin said...

wah...selamat ulang tahun ke 19 tuan punya blog...

BurtalSolo said...

aku baru nak masuk 19

nyamuk bamyak la

i'msosupernotcool said...

kau tipu kan?

aku expect kau 20-an..
btw hepi besday..

nasr said...

adiah plg best kelambu dpt taun ni ialah seiko 5 bernilai rm700 tu?? fuh!! plak tu dpt 6 hari awal plak tu. adekah beliau ade skandal ngn mak datin?? jeng3...hehehee.. slmt tmbh umo bro.. =p

Anonymous said...

hi azhan.. happy belated besday...wish u all de best...19? is it true?..

jarul said...

jgn nakal2 n cepat kawen.. Perasaan ko je umo 19. ceit!

Powered by Blogger.