14 Responses to “Soalan hujung tahun”

therosputih said...

selamat ulang tahun kelahiran encek lanzo....
mau tanya ni je, amacam life bro skrg...? apa target nak capai skrg...?

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam bro
1.apakah soalan yang tak mampu di jawab oleh taem malaysia sihingga terlepas pulau batu putih ?

2.wajarkah angkatan tentera menerima kenaikan gaji ,sedangkan kita terlepas pulau batu putihdan tanjung pagar hanya atas kertas bukan berperang?

3dalam banyak kes atau keadaan wanita selalu bertahan ,wajarkah kementerian pertahanan di beri pada wanita?

4.antara harimau kumbang dan waja timur ,yang manakah anda ingin lakonkan watak jika di beri pelung

6.seperti tahun lepas ,adakah anda mahukan awek lama gua di sebabkan gua bercadang mencari yang baru

7.marahkan nyamauk Kelambu di bakar..kenapa marah benar orang kepada kamu dari dahulu lagi?

ok jawab

Amy Z! said...

Kenapa perlu penyelarasan untuk permulaan gaji di Msia?

Dato Why said...

Kenapa saudara belum bangun lagi...sekarang dah pukul 9.45AM...mcm mana nk murah rezeki kalu bangun tengah hari...Sila jawab dengan sejujur nya...

n!da said...

oke3!!

1. da kawen?
2. klw blom, ade awek?
3. klw da, anak bape?

kikiiii. tujeee. ohoho

KyleLina said...

nak tanya gak. Kenapa tak jawab2 lagi sume soalan tu?

rinz raime said...

hohoho...
kelakar aku baca soklan2..
tp aku nak tanya gak...
1)ko rasa nt 5,6 tahun lagi apa jadi dgn malaysia nih dr segi ekonomi, politik dan sosial.. kalau teruk,aku nak dok negara
lain la..
2)tak terpikir buat gathering ke utk peminat2 ko, ko kan dah jadi celebriti.. kwang2...

! 18++ Only said...

Jom pakat gelak kat hantukaklimah.blogspot.com komen dan menang DVD hantu kak limah balik rumah sekarang!

ila said...

en kelambu sihat...?lalala..

Lanzo said...

Kawan-kawan;
Aku sekarang sedang bercuti.. Soalan korang akan dijawab bila aku balik nanti.. I lap u..

Semarak Api said...

shri bpe bjik buku kelambu bc?buku fav?
skli ckp pnuh dgn fkta..kompius den.hbt tol!

Anonymous said...

1. encik kelambu dah ada awek ke belum?
2. siapa best pren encik kelambu?
3. apa adiah paling best yang encik kelambu dapat tahun ni?
4. encik kelambu ensem tak? hehee..


itu ajer.. terima kasih..

sUe said...

wahh..selamat hari lahir kelambu!

buat masa ni tak ada apa2 soalan lagi...cuma nak ucapkan "semoga panjang umur dan murah rezeki."

have a nice holiday. =)

prof nik said...

ehem2.. boleh menyoal lagi ke ni? byk sebenarnye aku nak soal ni. hahahaa.

1. nape la nko x ade awek2 lagi? cube terus terang.. kt tempat keje nko xde awek ke? kt umah puaka nko xde awek ke? makcik jual goreng pisang depan umah puaka tu, xde anak dara ke?

2. janggut nko dah panjang mane?

3. azam awal muharam?

4. azam 2011?

5. aku nk nko jawap semua soalan ni dgn jujur.. kalau nko x jujur... dosaaaa. hahaha

Powered by Blogger.