cat baru, abang kit, studi, kad raya

Sunday, October 30, 2005

CAT BARU

Hari raya tahun ini amat bermakna.
Rumah aku bercat baru.
Warna peach. Cantik!


ABANG KIT

Lupa aku nak bagitau. Abang Kit dah balik. Dari Cairo, Egypt. Dia balik senyap-senyap. Pakat dengan abah nak surprisekan mama. Ye lah, kalau buat jemputan balik secara protokol banyak pula air mata yang tumpah. Taulah. Heh..

Dia bagitau IC dia hilang semasa kat sana. Jadi sekarang dia jadi pendatang haram.

Walaupun dia tak minat bola tapi dia bawa balik jersi bola kelab Arab. Warna hijau dan bertulisan jawi. Kelab apa entah.


STUDI

Sepatutnya aku kena mula belajar hari ini. Seminggu selepas buka cuti nanti universiti dah mula peperiksaan akhir. Tapi doktor cakap memberi tekanan yang berlebihan kepada otak adalah antara punca penyakit migrain. Dan untuk meredakannya kau perlu tidur yang cukup. Ya, aku perlukan tidur dan rehat yang cukup. (baca: malas)

Jenguk:
prevent your headaches
apa boleh buat jika anda malas?


KAD RAYA

Aku baru dapat satu kad raya! Sungguh!

Powered by Blogger.