seri pengantin 1, kenapa saya tidak update blog, 3 alasan kenapa saya menang ulasan akb, seri pengantin 2

Friday, August 18, 2006 · Posted in ,

SERI PENGANTIN 1

Kawan aku kahwin. Dia satu batch dengan aku. Bergelumang di Universiti Kerajaan Swasta sejak 2001.

Spesis kawan ni ada macam-macam. Ada kawan yang kita selesa studi bersama. Ada kawan untuk berhura hura. Ada kawan untuk kita luahkan masalah. Ada kawan untuk kita bersembang tentang perempuan. Tentang negara. Tentang hidup. Tentang apa yang kita suka. Tentang umpat-umpatan. Tentang AF. Tentang filem Razak Mohaideen. Tentang Siti Nurhaliza.

Aslam kawan aku yang berminda bisnes. Dia kahwin selepas 2 tahun menjadi lepasan graduan Universiti Kerajaan Swasta. Kata Tuan Haji, Aslam antara keluaran terbaik fakulti kami. [Dah macam produk pulak]

Dan dia contoh terbaik kawan aku yang punya matlamat jelas. Hidup yang spesifik. Oportunis. Dan berbakat.

Seri pengantin menggamit aku, Ayie, Syem, Salleh, Awie, Lalbi dan Adie ke Pulau Mutiara. Pulau Pinang

Selamat Pengantin Baru.
Mohamad Aslam dan Norliza.


KENAPA LAMA SAYA TIDAK UPDATE

1. Susah nak online. Kena pergi kafe siber. Wifi kena sekat lagi.

2. Suzuki rongak kena gari. Jadi susah nak pergi kafe siber. Saya malas nak jalan.

Nanti saya tulis pasal cerita Suzuki rongak ok.


3 ALASAN KENAPA SAYA MENANG ULASAN 'AYAH KITA BOS'

1. Tak banyak peserta yang turut serta. Peluang kemenangan cerah. Kurang saingan.

2. Gunakan bahasa bombastik. Pujian melangit. Tapi relevan.

3. Kacak.

[Abaikan alasan nombor 3 jika anda rasa tertekan.]

Baca: Ayah Kita Bos - Naskhah Yang Berputar


SERI PENGANTIN 2

SIAPA AKAN KAHWIN SELEPAS INI?

Wei, korang pergi kenduri ke pergi disko? - Ejam

Powered by Blogger.