ict seminar, sakit

Wednesday, March 21, 2007 · Posted in

ICT SEMINAR
Sabtu lepas usai sudah projek seminar aku. Projek kolaborasi antara bebudak IE [Industrial Engineering] dan MIS [Management Information System].

Ada 3 perkara tentang projek seminar ini.

i. Ini projek seminar tentang ICT. Ada 5 sesi seminar. 5 penceramah. Juga rekabentuk logo, banner, banting dan tag yang cun dari aku. :P

ii. Aku jadi ketua biro publisiti. Berdua bersama Farhan dan dikelilingi dara-dara pingitan MIS. Terima kasih untuk Syakila [aku panggil dia Kikilala], Anne, Nad, Ida, Mazuin, Hana dan Farraisya.

iii. Aku sponsor buku Masuk Barisan sebagai cenderahati untuk Haslinda sensei. Mampus kalau lepas ni dia baca blog aku hari-hari. Habislah privasi aku.

Hmm. Apa pun kami biro yang ranggi kan. Hehehe.

Terima kasih semua.


SAKIT II
Jeri gagal di universiti.
Joni sudah 6 kali putus cinta.
Jaki disyaki sakit jantung.

Mereka adalah orang-orang yang menanggung sakit pada level kesakitan yang berbeza-beza. Pada satu ketika antara kebetulan dan suratan mereka bertembung, bercakaran dan saling cuba menegakkan dogma kesakitan masing-masing.

Entah dari mana muncul Pari-Pari memberi ubat sakit yang dapat menghilang apa saja rasa sakit fizikal dan mental. Tetapi ubat cuma satu. Siapa pula yang patut menelan ubat ajaib tersebut? Siapakah yang paling sakit? Siapa mahu berkorban untuk kesakitan orang lain? Dan kronologi perkelahian pun bermula.
.
.
Tanpa bintang
.
.
Sebuah cerita tentang sakit..
.
.
Sebuah teater rali yang agung..
.
.
SAKIT-22 MAC 2007-UNIVERSITI KERAJAAN SWASTA


Nota: Jemputan kepada blogger yang berminat. Makan sendiri. Duit minyak sendiri. Tiket free!!

Powered by Blogger.