perasaan saya menonton perlawanan live

Sunday, June 22, 2008 · Posted in

PERASAAN SAYA MENONTON PERLAWANAN LIVE

Berhenti cerita pasal Euro. Ini cerita Piala FA liga tempatan. Secara automatis semangat negeri kau kena tinggi.

Sekarang bukan masa kau mau jadi Shebby. Komplen pasal control ball yang lemah. Clearance ball yang bersepah. Lengah-lengahkan masa bila game nak habis. Baru tackle sikit dah injured. Passing macam haram. Sebab ini cerita Piala FA liga tempatan. Secara automatis semangat negeri kau kena tinggi.

Sumpah. Ini first time aku tengok live final game liga tempatan kat stadium. Selalunya aku layan tivi saja. Ada ulang tayang skor. Boleh baring-baring sambil makan kacang.

Sehari sebelum malam final di Shah Alam. Man telefon aku. Wei. tengok bola jom. Dan tanpa banyak soal aku bayar RM20 untuk tiket. Dan aku sangka itu harga patut walhal dalam berita orang komplen tiket mahal. Punyalah tak pernah tengok final.

Stadium penuh. Game panas. Best gila!

Bangun pagi tuning suara aku sudah lari. Adakah berbaloi? Ya, sudah tentu berbaloi. Sebab Kedah 3 Selangor 2. Haha!

Dan ini gambar sensasi sempena Euro 2008.

Powered by Blogger.