mimpi yang sempurna

Tuesday, November 25, 2008 · Posted in

MIMPI YANG SEMPURNA

Aku bermimpi cemas tapi best. Action pack tahap unggul. Penuh darah. Saspens. Suka. Duka. Efek khas. Melodrama. Awek cun. Dan bagai lagi. Ya, itu antara mimpi aku yang bertaraf lima bintang dan paling sempurna selain mimpi basah yang selalunya anti klimaks.

Entah kuasa apa sehingga aku sanggup bangun, kemamaian dan menekan bebutang henfon semata-mata untuk menulis poin-poin penting yang pastinya membantu aku untuk mengingati mimpi serba sempurna itu.

Kalau tukar mimpi ni buat novel atau skrip muvi, mahunya jut-jut jugak pendapatan aku, fikir aku seraya tidur semula.

Dan bila siang. Selepas bangun mencuci muka dan membuang tahi mata dengan wajah penuh bercahaya.
.
.

-Mentadak. Prnt. Die.-
.
.

Tiba-tiba aku rasa macam nak baling henfon ke bucu dinding.

Powered by Blogger.