maskara shorties - siapa punya kerepek bawang sedap malam itu

Monday, November 03, 2008 · Posted in ,

MASKARA SHORTIES - SIAPA PUNYA KEREPEK BAWANG SEDAP MALAM ITU

gambar ihsan Basrie

Orang ramai berpusu-pusu. Maskara kali ini betul-betul pecah panggung. Cawan pakai buang habis begitu saja. Aku cuma sempat layan kerepek bawang sedap atas meja.

Nak jumpa otai-otai blogger pun tak sempat. Kena balik ofis semula. Oklah, boleh cakap aku Bangla sebab kerja hari minggu.

Keseluruhan, muvi-muvi pendek yang ditayang best. Cuma aku rasa durasi babak bagi sesetengah muvi tu panjang sangat. Ada babak yang tak perlu dan patut dipotong. Sepatutnya transisi setiap babak untuk muvi pendek kena bergerak pantas. Sebabnya, audien akan mula keluh kesah dan tak senang duduk sebab kualiti audio dan visual perlukan lebih konsentrasi.

Kesimpulannya, Maskara kali pertama aku pergi ni berada pada tahap memuaskan dan kalau ada lagi dan ada masa memang serius aku datang lagi.

Eii Yaa Eii Yaa Humchaa!! Haha!

Powered by Blogger.