bravo 'mayat' unisel!

Sunday, August 01, 2004

bravo 'mayat' unisel!

Terima kasih untuk semua kru 'Mayat' Unisel. Istimewa untuk:

i) Cik Ijat-mesti Stable! Stable! Stable! Bila nak establish DEBU?

ii) Awie-sumbang pun sumbanglah cawe oiii... Hang-awat hang senyum bila aku buat muka aa? Bob-kau memang comel! Ojai-sorry, aku terpegang perut kau masa last part.. Salleh-hang memang tak dak kerosakan gigi!

iii) Fariza-aku suka suara kau yang seram. Horror gila..!! Epul KC-aku suka kamera kau je...

iv) Aie & Sal-jangan banyak makan belacan. Nanti lighting haru biru! But masa show korang memang perfect!

v)Yus-dia gelak dengaq sampai atas stage!

vi) Er-Mak Andam mana leh malu-malu nak lipstikkan orang tau!

vii) Linda-Thanks sebab make-upkan I!

viii) Hamazrul-kau memang presiden PKKU yang aku sayang!

viii) Sabahan-kau memang bakal presiden PKKU yang aku sayang tuu...

x) Lin-kita memang orang-orang seni yang susah difahami..!

xi) As-gedik jgn tak gedik, Ewah...! Joe-goreng lagi, Man..! Man-keyboard mana boleh goreng la, Joe...

Terima kasih juga untuk:

Para pembesar Unisel, warga2 Unisel, Lalbi da camera man, Jarul, Nik, Bahdin, Wan, Kayri, Superman, Aden, Syem, Arzuan, Man UiTM & da geng, member2 Cik Ijat & semua yang menonton pementasan Mayat.

Kelambu: Istimewa untuk mama dan abah. Anakanda dipaksa menjadi sukarela di sini...

Powered by Blogger.