mari berhenti merokok

Friday, August 27, 2004

mari berhenti merokok

Lokasi=>Sek. 8, Shah Alam, di suatu petang yang damai...

Jarul: Hai...., bosan pula hisap2 rokok ni... Kau tak rasa bosan ke hah?
Aku: (angguk)
Jarul: Aku kat rumah boleh berhenti. Tapi kat sini tak boleh. Aku rasa nak berhenti la. Agak2 boleh ke hah..?
Aku: Alah.., kata-kata seorang perokok sama saja dengan kata2 perempuan yang keluar shopping dengan duit banyak.
Jarul: Apa yang sama?
Aku: Kau rasa boleh tak seorang perempuan yang dalam poketnya ada rm1000 pergi shopping complex tapi tak beli apa2 pun
Jarul: Hissh.., mana boleh tak beli.. Diorang ada rm1 pun shopping. Tapi kalau seribu lagilah...
Aku: Tahu pun. Macam tu lah perokok. Juz cakap tak nak tapi tak boleh tak nak....
Jarul: (hisap rokok)
Aku: (paw rokok)

Kelambu: Ada apa dengan rokok....

Powered by Blogger.