kekuatan dan symbian os II

Wednesday, May 25, 2005 · Posted in

KEKUATAN

"Suami saya mempunyai banyak persamaan dengan superman... kedua-duanya begitu cepat!"

"Malah, ia selalunya berlaku sebelum pun sempat saya memasuki bilik tidur."

"Pernah tengok arnab berlari? Mula dan tamat! Macam tulah."

- Tajuk akhbar Mingguan Malaysia, bahagian Kesihatan -

Aku baca bersama-sama dengan Ayie sambil bertukar-tukar pendapat. Adie sedang ralit bermain Football Manager. Game bulat-bulat.

-Joe masuk-

Ayie: Joe, kau baca ni. Ejakulasi Pramatang. Silap-silap kau ada masalah!
Joe: Sorry aa.. Aku tahan lama wei..
Kelambu: Mana hang tau tahan lama. Hang bukannya penah kahwin pun.
Joe: Bagilah perempuan kat aku kalau nak tau.

Kelambu: [bisik kat Ayie] Betul tak aku cakap lelaki memang ego bab-bab ni.
Ayie: [angguk] Betul!!

-Salleh masuk-

Ayie: Ha Salleh.., baca ni. Silap-silap kau ni tengok je dah klimaks.
Salleh: Mana ada. Aku ni paling cepat pun setengah jam.
Kelambu: Mana hang tau hang tahan lama. Hang bukannya pernah kahwin pun.
Salleh: Err... Aku tau la..

Jangan tanya mengenai KEKUATAN lelaki! Tak kahwin pun dia dah tau. :)

SYMBIAN OS II

Telefon pintar sudah ok. Cuma bayar RM50 untuk tukar cip kabel pada Cina handphone. Dia kata kalau orang lain dia bagi RM100 lebih. Sebab Kelambu pelanggan pertama yang ada masalah telefon bertulisan Firaun ni, dia bagi murah. Ceh, Kelambu rasa dia bagi murah sebab dia takut kena sumpahan Tuttankhamun kot.

Kali ini tiada lagi tulisan Firaun. Yang ada cuma tulisan Roman. Firaun dah tak dapat menghubungi Kelambu lagi. Babai Firaun..

Powered by Blogger.