cikgu

Saturday, November 04, 2006 · Posted in

CIKGU

Aku ada sesi pembentangan. Subjek Production Operational Management. Tentang kira-kira. Persamaaan linear. Matriks Gauss Seidel.

Nik cakap aku dah macam cikgu sebab aku present sambil kepitkan nota celah ketiak dan tulis da da da.

Tapi aku rasa tak. Sebab lepas aku cakap-cakap dan tulis-tulis di papan putih. Aku tengok semua muka kawan-kawan berkerut.

Diorang tak faham pun. Selepas En. Khairul ulang semula baru diorang mula anguk-angguk.

Lagi satu. Aku ni bila ajar orang memang nampak macam marah-marah. Tapi sebenarnya aku ni seorang yang happy dan budiman. Cess..

Tu yang adik-adik tak suka tanya aku pasal kerja sekolah dulu. Sebab kalau diorang susah nak faham aku selalu tarik-tarik rambut dan karate bahu diorang.

Diorang suka tanya Abang Kit. Abang Kit selalunya malas nak cakap banyak-banyak, jadi dia bagi jawapan terus.

Hmm. Kerja sekolah siap.

Powered by Blogger.