berikan aku tempat praktikal

Tuesday, April 17, 2007 · Posted in

BERIKAN AKU TEMPAT PRAKTIKAL I

Sementara mencari lokasi-lokasi yang secocok untuk melakukan latihan industri aku lepak rumah Why di U5, Shah Alam.

Malam pertama Why buat nasi goreng. Sedap!

Why suka kumpul majalah Maskulin. Jadi aku baca. Aku dapat satu info baru.

Perasaan takut kepada perempuan cantik dinamakan Venustraphobia. Dan lelaki dikatakan akan mengalami ereksi sekali setiap setengah jam ketika tidur. Lelaki bila ramai berkumpul akan bercerita tentang sukan. Perempuan pula bila ramai berkumpul akan bercerita tentang lelaki.

Hmm. Sekian. Terima kasih.


BERIKAN AKU TEMPAT PRAKTIKAL II

Tempat praktikal tak dapat lagi. Untuk menghilangkan kekecewaan aku pergi tengok wayang di Bukit Raja.


BERIKAN AKU TEMPAT PRAKTIKAL III

Cadang nak tengok Jangan Pandang Belakang. Tapi seat penuh. Yang ada seat paling depan. Jadi kami tengok cerita The Reaping. Hmm, boleh tahan. Kau boleh tengok bagaimana interpretasi Barat terhadap Kristian. Mula agak boring. Aku dah tersengguk. Hujung cerita agak ok.


BERIKAN AKU TEMPAT PRAKTIKAL III

Lepas habis tengok wayang kami lepak-lepak. Sembang-sembang. Lepas tu kami balik tidur. [Apa neraka entri aku kali ini?]

Powered by Blogger.