13 Responses to “Reviu Serba Pendek Maskara-13”

ainunl.muaiyanah said...

sedih~
tak dapat pi maskara

paiseh said...

hahahahaa.. ni bukan pendek..
ni kenit!

Anonymous said...

hahahaha,betul tu lan!

ayobK

Water Lily said...

Ini reviu paling comel dan kenit. Akak baca blog kau diam2 aja.. ada la dulu-dulu komen sekali dua :)

Gembira dapat tengok muka kamu.

tasikmerah said...

akulah yg berada di luar jendela itu. ha ha.



.

A t i Q a h said...

Orang lambat selalu rugi. Hehehe.

DeeN said...

Itu buktinya Maskara dah ramai pengikut tegar. Hehehee..
Aku jer yg belum berpeluang nak pi sana. Huhuk..

azie said...

ha ha ha.

ayat sedih tak bleh blah occay!

assalmualaikum.sory lambat bagi salam:-P

kel@mbu said...

ainun;
takpe. tokR ckp, slagi ada sol-jah, maskara insyaAllah terus jalan. kasi habis sampling dulu. heh. :P

paiseh;
lu bila nak turun.

ayobk;
apa cerita orang layan maskara kita sembang pasal horatio. hahaha!

waterlily;
memang tak sangka akak datang. kecik saja dunia.

tasikmerah;
hahaha.tak sempat nak sembang panjang. kelam kabut saja dia. haha.

atiqah;
maskara dah tahap pecah panggung sekarang.

deen;
lain kali datang. mesti.

azie;
w'salam. hehe. mana ada sedih. memang respek korang sanggup datang jauh-jauh.

aie akaike said...

maskara pasni kena buat kat luar. luar jendela. heh. rumah pena dah sendat.

kel@mbu said...

aie;
takpe. geng sol-jah tengah fikir tu. mungkin kena sewa khemah kot.

jiGOMorrison said...

Kalau tak dapat sewa khemah, kita sewa kelambu pun dah cukup ok. Heh!

kel@mbu said...

jigo;
haha. sewa kelambu untuk pengantin saja.

Powered by Blogger.