Kenapa Setiap Hari Mesti Lain?

Monday, March 16, 2009 · Posted in

restoran pakcuPerasan tak gerai air jambu PakCu 916 kat tepi-tepi jalan tu. Inilah ibu pejabat PakCu. Terletak seputar kawasan Kg Melayu Subang. Masuk simpang kat lampu isyarat sebelah Mobil. Makan tengah hari memang baguih dok ada. Makan malam pula aku bagi tahap sederhana baguih (sate kajang dan mee claypot pun ada). Tapi ada satu faktor X di sini yang buatkan kau ketagihan. Tapi, itu kau kena datang sendiri.

7 Responses to “Kenapa Setiap Hari Mesti Lain?”

AHMOI said...

hai..salam kenalan...per x faktor kedai tu ek..leh lah pas ni saya try..

oh_daNia said...

elayan sexy? ..ops 18sg..eceh
haha

paiseh said...

dia masak tomyam pakai ketum ke weyh??

tasikmerah said...

siang jantan malam pompuan. ha ha.


.

kel@mbu said...

ahmoi;
nak tau kenalah datang. lalala.

oh_dania;
hahaha.

paiseh;
pakai ganja kot.

tasikmerah;
hahaha

jarul said...

mesti Ade aweks baep!

kel@mbu said...

jarul;
hahaha!

Powered by Blogger.