Martin Si Pemakan Nasi yang Regular

Tuesday, March 03, 2009 · Posted in ,

"Mak, kenapa hari-hari mak masak nasi-gulai-sayur saja? Bosan tau tak! Sesekali tu buatlah anjakan paradigma dalam masakan," protes Martin sambil menambah nasi ke dalam pinggan untuk kali ketiga.

Mak diam. Tapi esok hari mak jamu Martin nasi saja.

14 Responses to “Martin Si Pemakan Nasi yang Regular”

zyedz said...

Martin,
bersyukurlah dengan apa yang ada..
huhUU..

kasihan Mak.

cabincrew are here not to kiss ur ass said...

tapi 3 kali tambah??jadi anak saya siap la..bagi makan megi hari2

sUe said...

ah ambik ko martin..
tak bersyukur sangat..
(eh tetiba emo plak..heh!)

paiseh said...

hahaha.. nama tak nak kalah..

blackpurple @ jowopinter said...

Haaa. Itu baru betul2 anjakan paradigma.

Tok Rimau said...

tiba2 aku lapar.

famia said...

ikan di laut.
asam di darat.

fafarafa said...

pandai mak martin main saikologi. ekkekeke

KT800 said...

Ketika di meja makan tentu Martin akan bertanya
"mak,lauknya mana?"

Mak Martin " simpan untuk ayah kerana 40 tahun mak dan ayah kawin dia makan apa saja yang mak hidang".

Martin. "Mak! Simpan nasi ini untuk mak dan ayah".

Mak Martin "kau dah tukar paradigma ke?"

tasikmerah said...

hati mak mmg selalu dilukai... :(


.

kadok said...

agaknya kalau lauk sgt best..bape kali tambah si martin ye?

oh_daNia said...

seb bek die hidangkan jugak nasi...kalo Mak Martin hidang air je..xtau la...haha

cabincrew are here to kick ur ass said...

saja mau kasi tau saya sudah tag kamu.cepat ambik ok.bukan senang saya nak tag orang.special.ehem.

aie akaike said...

merungut pun tambah 3 kali. sepuk kepala baru tau!

Powered by Blogger.