Bertukar Menjadi Mutan

Friday, June 05, 2009 · Posted in

Kali kedua aku masuk bilik bedah. Paling akhir masa aku darjah enam, buangkan tonsil di anak tekak.

Dr Mahamud masuk, ambil pen dan lukis rajah tulang atas A4 putih. Bersungguh dia tunjukkan aku struktur tulang dan plat besi yang akan diskru di hujung tulang radius aku.

Aku sakit sangat masa tu dan aku tak berapa nak faham. Aku angguk-angguk saja. Aku teringat filem Wolverine yang aku tengok minggu lepas.

13 Responses to “Bertukar Menjadi Mutan”

CAHAYA MATA said...

aduhhh..
sampai nak berskru-skru bagaii..errkk..!!

fafarafa said...

pehhhh....sampai kena masuk besi bagai. agak2 kalo aku letak magnet dkt dgn ko, ko melekat tak??

ekekekekkeke



-kalo ko tetiba jadik wolverine, aku mau ngorat ko tau. hahhahahah-

Eliana said...

hugh jackman versi malaysia.tak tanya doc tu ke leh wat tangan camtu ke tak:p

aie akaike said...

hot stuff la ko pasni.

Blurz said...

kesian..

belajar erti tabah dan redha. -

Ajami Hashim said...

selamat dibedah bro! ;-)

| a t i q a h | said...

owh. get well soon.

Danielle_Corleone said...

ko ada tajam-tajam tak?

famia said...

uish..
semoga semuanya selamat.

..::jane doe::.. said...

oh,sadisnye..
btw seb baek aku bace entri ni kan.kalo tetibe je aku berselisih ngan wolverine kt tepi bastop ke nnt tader la tekejut maner....huehue..neway get well soon dude! =)

Ojai said...

Wah...siap nk kena skru. kira teruk jugak la. okla...kira ko dh mcm Bio-Lan.

CAHAYA MATA said...

hehehe..
tadi gi dataran merdeka jumpa Arsene Wenger.. handsome la dia..tinggi..putih..dan sentiasa senyum.. (^,~)

DeeN said...

Harap2 lepas pembedahan tuh tak la jadik cam tangan wolverine. Karang susah ko nak makan nasik.

Selamat untuk hang!

Powered by Blogger.