Mei yang Sekejap Panas Sekejap Sejuk

Wednesday, May 19, 2010 · Posted in

Ada banyak perkara berlaku bulan ini. Sikit hari lagi aku cerita. Tak ada kena mengena dengan pergi ke Putrajaya atau kemuka undi tidak percaya. Jauh sekali merancang berjudi sempena Piala Dunia.

Entri yang agak serius menunjukkan perkembangan hidup aku yang agak statik. Dan aku banyak habiskan masa dengan menelaah, bersendirian dan menatap alam sambil berfalsafah (macam harem saja bunyinya).

Lagipun, tidak banyak perkara lucu dan sarkastik yang boleh dikongsi. Resam manusia, apabila dia sudah belajar mengenal ringgit, momen-momen lucu dan bahagia dalam hidup selalunya pudar. Dia akan cenderung memilih untuk memaki hamun semua perkara dan manusia.

9 Responses to “Mei yang Sekejap Panas Sekejap Sejuk”

Sylarius said...

Bro, bila nak menulis semula macam dulu-dulu? Best la baca blog ni.

semarak api said...

humm..bl follow entri kelambu dr dlu smp skang,mmg trase da laen.mkin seyes n sll buat dahi bkerut bl bc..

tp dlm seyes2 tu pon ade gk la wat aku tlps gelak dlm 1-2 saat.hehe.

rinz raime said...

bro.. kamu kehabisan idea kah..
atau menjadi semakin kompleks..
tp takpe bro, people change, as long as we keep our faith and feet to the ground, then it’s doesn’t matter at all.
you’re still the same inside out..
tp continue la blogging..you'e geniuslly funny...
aku ada member yg tiba2 je retired dr dunia blog, alasannya..
"i want to change"...
serius aku nak gelak guling2..
tp member punya pasal aku terima la alasannya...
muahahahahak....

kel@mbu said...

sylarius;
dulu-dulu tu macamana? hehe..

api;
lawak tu mesti. serius kadang-kadang kot.

rinz;
siapa cakap hamba nak berhenti. cet.

rinz raime said...

hahaha..
berapa tahun gerenti nih..?

kel@mbu said...

rinz;
bukan untuk dijual. gerenti tak ada. :p

rinz raime said...

owh.. hahaha...
yea la2...
tp keep on writing yea...

Hambali ® said...

"Dan aku banyak habiskan masa dengan menelaah, bersendirian dan menatap alam sambil berfalsafah (macam harem saja bunyinya)."

Bunyi macam menikmatinya dari atas katil dgn mata terpejam ...

prof nik said...

dulu2 pasal dulu2 la. hahaha. cara nko tulis blog dulu pasal budak umah. kisah sengal geng umah. tp skrg ni nko terdewasa la. jiwang pun ada. hahaha

Powered by Blogger.