channel 15, bisnes, kursus

Wednesday, June 15, 2005 · Posted in

CHANNEL 15

Aku sedang makan keropok, nugget ayam dan teh o suam. Saja-saja masuk channel 15. Seronok pula aku tengok fan-fan AF bertekak pasal budak Mawi sorang tu dalam chatter box. Best sangat ke dia tu?

Ada satu sms buat aku gelak.

- Hah, Dah terbukti bukan silap Mawi.. Yang silap lirik dan melodi.. Go Mawi Go!!-

Ceh..


BISNES

Siapa-siapa yang mahu mendapatkan servis berkaitan komputer, sistem rangkaian, multimedia, laman web tetapi bukan laman rumah dijemput masuk ke blog kawan aku ni. Ok!

terasing.blogspot.com


KURSUS

'Every man dies but not every man lives'

Hari ni aku akan ke Shah Alam. Esoknya pula aku akan ke Perak. Aku kena kuarantin selama 5 hari. Ada kursus membuat bom tangan, bom asap, molotov cocktail, dynamite dan bom pemedih mata.

Jarul yang ajak. Aku join saja. Dia cakap bapa saudara dia di Selatan Thai yang buat kursus tu. Boleh ke cakap kursus? Katanya, bapa saudaranya tu pakar dalam buat bom dengan menggunakan barang-barang terpakai seperti botol, kuali, karbait, tin kosong, pemetik api dan beberapa sampah sarap lainnya lagi. Aku pergi untuk menambahkan ilmu pengetahuan saja. Itu pun tanggungjawab untuk negara dan keselamatan tanah air jugakan?

Jangan beritahu polis tau. Mampus aku kena tahan di bawah akta memiliki senjata berbahaya.

Jadi mahu tak mahu banyak hari jugalah aku tak dapat nak mengemaskini kelambu aku. Minta maaf kawan-kawan.

Err.. Tapi aku acah saja. Sebenarnya aku ada kursus Biro Tata Negara (BTN) anjuran universiti kerajaan swasta. Kerajaan sponsor. Bawa kain baju saja. Hoorayy!!

Powered by Blogger.