tv, game

Tuesday, June 07, 2005 · Posted in

TV

Kalau dulu tv cap ayam tapi sekarang cap Panasonic. Skrin rata.

Sebelum ni abah dah beli dua buah tv cap ayam dan keduanya rosak dalam jangka masa tak sampai setahun. Kalau dikumpulkan jumlah tv cap ayam dengan tv Panasonic tu abah dah boleh buat home theatre dalam rumah.

Tapi abah tak mau. Dia lebih suka dengan prinsip, Why Pay More?

Sekarang dah tak ada lagi gambar hijau atau merah yang mencapah dari sudut atas peti tv. Semuanya cantik. Bolehlah layan CSI dan tengok Discovery Channel. Cerita pasal Firaun.

Aaaaaaaaaaa..!!! Tiba-tiba aku teringat telefon aku yang skrinnya sudah jadi putih seputih-putihnya.


GAME

Jangan kacau aku. Aku sibuk main game Rome-Total War. Game strategi 3D.

"It's not your same old total war"

Ha, satu lagi aku main juga game Pro Evolution Soccer 4. Aku teringat Adie yang obses dengan game bulat-bulat ni. Apa agaknya dia buat cuti ni?

Jenguk-jenguk:

wikipedia.org-Rome
activision.com-ROME-TOTAL WAR
amazon.co.uk-Pro Evolution Soccer 4 (PS2)

Powered by Blogger.