tepukan, buka kaunter

Thursday, March 23, 2006 · Posted in

TEPUKAN

Tuan Haji. Berikan dua tepukan. Untuk grup kami. Yang cemerlang. Terbilang. Gemilang.

Dan.

Dia mahu soft copy. Dia suruh kami rakam secara audio visual. Nanti dia boleh guna untuk seminar dia yang lain nanti. Lagi. Lagi. Dan lagi.

Rasa-rasanya aku kena minta royalti tak? :)


BUKA KAUNTER

Malam tadi semua persatuan dan kelab buka kaunter di PKP. Apa kejadah buka kaunter persatuan hujung-hujung semester ni? Getus aku.

Agen perisik cakap, sebab MPP baru dibentuk. Agen satu lagi cakap, sebab GB nak buat shooting. Hah, aku nampak Elyana tadi. Dia punya make-up aku rasa dia guna bedak 1 kg.

Jadi aku tumpang menyibuk kat kaunter. PKKU.

Persatuan lain ada kain rentang mahal-mahal. Kain rentang cetakan berkomputer. Siap dengan projektor dan sistem audio canggih. Apa, diorang ingat fun fair ke?

PKKU sempoi saja. Ada alas meja dan borang masuk persatuan. Kalau ada persatuan paling miskin dan berjiwa rakyat, aku rasa persatuan kami boleh menang.

Powered by Blogger.