hari minggu yg mendesak

Monday, February 05, 2007 · Posted in ,

HARI MINGGU YANG MENDESAK

Entah punca apa aku dan Jarul bertemu di ruang Yahoo Messenger. Terasa kesempatan cuti-cuti sekejap sebegini begitu mendesak.

Wei. Aku nak try call PC kau. Kau ada speaker dan mic kan?

Mana ada la. Handsfree ada la. Hahahaha.
.
.
Truttt.... Truttttt.. Hoi.. Dengar tak? Clear tak?
.
.
Suara Jarul berkumandang di corong speaker. Jarul bercakap. Aku menaip. Terkejar-kejar. Dan Jarul mengekek mengalahkan jenglot. Cuma aku mengekek secara aksara.
.
.
.
Hoi, kenapa aku rasa macam orang bangang saja!! Aku menempelak. Dan Jarul mengekek mengalahkan jenglot. Cuma aku mengekek secara aksara.
.
.
.
.
Entah punca apa aku dan Jarul bertemu di ruang Yahoo Messenger. Terasa kesempatan cuti-cuti sekejap sebegini begitu mendesak.

Powered by Blogger.