9 Responses to “Anugerah Binatang Paling Berpengaruh”

sUe said...

kasihan...apa salah babi..
*geleng-geleng kepala*
kalau babi boleh berkata2 mesti dia dah maki hamun "babi betul lah manusia nih!"

s a L o m a said...

carutan paling legend kat malaysia - BABI

zyedz said...

kecik hati babi..
huu..

'ainrahimin said...

adakah itu struktur daging babi?

kel@mbu said...

sue;
hehe. babi juga perkara haram nombor satu di malaysia.

saloma;
haha. babi juga di hati.

zyedz;
babi binatang yang pasrah.

ain:
itu struktur sel virus selesema babi. ia campuran virus babi, manusia dan burung. setakat ni 149 maut di Mexico dan ada beberapa kes jangkitan di AS dan Eropah. minta dijauhkan.

'ainrahimin said...

tak bace paper punya pasallah ni taktau, ada dgr psl virus menyerang di mexico, tp mase tu bizi duk angkut barang, skang ni baru tau...mmmm...ni y nak tau selanjutnya ni, mari kita bongkar....=)

aie akaike said...

kalau kena selsema babi, nak samak kat mana?

kel@mbu said...

ain;
hahaha.

aie;
sama kat lubang hidung kot. hahaha.

prof nik said...

eee ngeri siot

Powered by Blogger.