kawin-kawin kawan saya

Tuesday, August 19, 2008 · Posted in

KAWIN-KAWIN KAWAN SAYA

Rasanya tak perlulah aku tulis panjang-panjang pasal entri ucap tahniah ni. Takut blog ni nanti jadi blog 'kawan-kawan saya kahwin'.

Tahniah.
Pertama. Kepada puan Suraya aka Gayah yang selamat ke jinjang pelamin dengan suaminya Hanif. 16hb.
Kedua. Kepada Zaff yang selamat juga jadi suami kepada puan Zainab. 17hb.
Suraya dan Zaff ni ex-ofismet aku masa kerja Tabung Haji dulu.
Ketiga. Kepada Adli yang selamat juga jadi suami kepada puan Farah Diana. 17hb.
Adli kawan sekolah aku masa menengah rendah dulu. Dia ex-boifren sorang selebriti terkenal. Siapa? Rahsia..
Keempat. Kepada sepupu aku, adik Farah. 16hb. Dia kahwin orang Negeri. Lama gila tak jumpa dia.
Kelima. Kepada Pian yang dah sebulan lebih kahwin. Yelah nanti kecik hati pulak aku tak sebut nama dia dalam blog ni. Al-maklumlah, makin tua makin sensitif. Hahaha.
Pian ni, kawan aku masa belajar di Universiti Kerajaan Swasta dulu. Sekarang programmer.
Keenam. Kepada budak rumah aku. Jarul, Bahdin, Ayie, Dato Why. Dengan ucapan, apa cerita tak kahwin-kahwin? Hahaha!

Powered by Blogger.