golden nite fever PMPI

Friday, September 10, 2004

golden nite fever PMPI

Dengan Suzuki aku yang rongak di sebelah kiri enjin, aku dan Lin bergegas secepat mungkin ke Concorde Hotel seawal 3.00 ptg untuk rehearsal (tapi cancel). Jadi malam ni kitorang terus perform puisi untuk Golden Nite Fever PMPI (Persatuan Mahasiswa Pengurusan Industri).

Actually, kitorang disponsor dinner oleh fakulti pengurusan (tq untuk Ojai). Itu pun dah rasa cukup bertuah dan rasa macam artis. Ye lah artis tarian lain kena bayar half untuk dinner malan tu. Tapi kitorang bawa perut je. Eheh..

Kesian kat Joe dan Wan yang memandang dari pintu gerbang melihat makanan hotel dijamah oleh kami (lepas show diorang terus cergas makan McD). Er lak tak nampak batang hidung lepas menari yang mukanya cam jam 4.40 petang! Fariza dan Sal control ayu, makan ala2 Cinderella (nak menang princess le tu). Budak umah aku memang best+sengal. Tarian India pun bantai menari kat table. Har..har... Cayalah... Lalbi je yang control macho dengan baju ala2 M Daud Kilau dan handy camnya.

Hasil yang aku dapat untuk malam tu ialah:

- aku memang tak boleh menyanyi...
- aku tak puas hati makan sekali jer. Ingatkan ada dua tiga meal lagi. Aku tak tambahlah makan tapi rupa2nya sekali hidang jer... Aduhh..., nasib baiklah free....
- aweks Unisel sekali dress-up 4 hotel dinner memang uh-la-la. Macam kat Grammy Award... walhal sendiri dari kampung dan anak pak lebai masjid... Manalah tahukan...
- budak umah sorang pun tak dapat cabutan bertuah.
- Yea..! Yea...! Ruffedge buat show. Perempuan minat Ruffedge so kami pun minat Ruffedge....! Yea..! Yea...!

Kelambu: Makan nasi lemak kat Dharoos lagi sedap!

Powered by Blogger.