talent time II

Saturday, September 11, 2004

talent time II

Seawal pagi aku ke Unisel, telefon dan buat appointment dengan En Juraimi untuk benarkan kami perform 4 Talent Time.

Ye lah aku dan grup siap buat special multimedia presentation untuk final show hari ni. Kesian kat As yang kena salin baju 2-3 kali. Tak kesian ke...?

En Juraimi: Saya mungkin ditamatkan kontrak oleh Unisel gara2 Battle of Band kamu tahu tak..?
Aku: Tapi encik, grup kitorang tak boleh disalahkan. Kami rasa kami dah cukup clean. Kami dah banyak habiskan masa, wang dan tenaga semata2 untuk show hari ini
En Juraimi: Ini arahan orang atas. Saya cuma ikut je. Saya ada anak bini untuk bagi makan. Kalau kamu di tempat saya, apa kamu nak buat?
Aku: Saya follow orang atas je lah..
En Juraimi: Tahu pun...
Aku: (diam+senyum kelat+salam=blahh)

Kelambu: Aku orang kecil.. Engkau orang besar...

Powered by Blogger.