accident

Wednesday, September 29, 2004

accident

message received: Akum, ayie n itam accident. Kancil jfs teruk. Diorang xtau lg...

-Darah aku naik tanpa dikawal. Aku call Bahdin.-

Aku: Macamana boleh jd macam tu?
Bahdin: Ayie bawa laju. Nak present projek...
Aku: Accident kat mana..?
Bahdin: Simpang nak masuk Soto Seksyen 8. 3 biji kereta sekali. Tapi Ayie x salah. India tu cross masuk jalan dia tiba2..
Bahdin: Ayie ok..! Tgh duduk. Itam teruk sikit. Tengah blur2... Kaki berbalut...
Aku: Kau kat mana ni?
Bahdin: Hospital Klang. Balikla tengok diorang..
Aku: Insya-Allah, aku balik nanti. Kirim salam aku kat diorang...

Aku tak faham apa yang dimaksudkan blur2... Aku call pula Jarul

Jarul: Ayie ok cuma Lalbi (Itam) je... Dia tengah mamai2. Tak cakap dengan sapa pun. Muka lebam2 hitam siap berjahit. Mata pun berdarah. Shem tengok sampai terketar2. Linda nangis. Banyak orang turun. Awek2 pun ramai. Kecoh habis satu universiti..
Aku: Kereta macamana?
Jarul: Total lost. Mmg kena tukar enjin sebiji. Gear knob sampai patah. Mmg sapa tengok pn koman2 akan cakap koma...
Aku: Aduh.., kesiannya diorang...
Jarul: Hah lagi satu... PC kau pun accident sekali.. Motherboard out... Aku tengah try nak selamatkan ni..
Aku: Hah...? (aku pula yang mamai)

Kelambu: -....-

Powered by Blogger.