lampu biru yg berputar2 dan m16

Tuesday, August 07, 2007 · Posted in ,

LAMPU BIRU YANG BERPUTAR-PUTAR DAN M16

Aku, Jarul, Bahdin pergi dinner Takaful di Hotel Putra. Jemputan abang Bahdin. Di hotel kami makan sampai perut kembang-kembang sambil dengar Akil Hayy menyanyi.

Tapi balik dari dinner Jarul silap masuk jalan kat depan DBP sana. Yakin saja dia redah jalan satu hala. Aku pun boleh tak perasan. [sebenarnya aku fail jalan KL].

Sedar-sedar Waja polis tahan kami dengan M16. Kami dah macam kriminal.

Lepas disoal siasat dan kena maki sebakul dua kami pun dilepaskan.

Dan kami pun pulang dengan hati yang lega.


SEMUT YANG ANEH

Di rumah aku ada semut aneh.

Semut-semut ni tak hurung air manis. Tapi hurung air suam dan air masak.

Aku rasa rumah aku jadi hospital untuk semut-semut yang kena sakit kencing manis dan buah pinggang.

Powered by Blogger.