rahsia menjadi kcak 2, sya bkn llaki yg baik lg, my sweet home, sri negeri

Wednesday, August 22, 2007 · Posted in , ,

RAHSIA MENJADI KACAK II

Jawapannya:
Duduklah bersama orang yang tak kacak!! Hahaha.

Ya, jawapan yang sama juga untuk rahsia menjadi cantik, muda, tinggi, kaya, gagah, bijak dan lain-lain. Cuma perlu kontrakan kata sifat di hujungnya.

[Kawan, bersyukurkan lebih bagus?]


SAYA BUKAN LELAKI YANG BAIK LAGILAH
[DAN SESEKALI LELAKI PERLU HIDUP DENGAN EGONYA]

Ada tiga sebab tiba-tiba satu hari dia mesej aku.

Pertama. Dia sunyi.
Kedua. Dia rindu mungkin.
Ketiga. Dia tengah konflik dengan boyfriend.

Biasalah. Lelaki-lelaki mulia macam aku ni selalu jadi dahan tempat bertenggek.

Dan aku takkan lupa kata-katanya, aku ni spesis manusia yang terlalu baik untuk dia. Apa neraka?

Perempuan. Kalaulah aku tak pernah memikirkan bahawa aku punya ibu dan saudara perempuan sepertimu. Mahu saja aku menghamunmu!

Dan terima kasih. Setidak-tidaknya apa yang telah dia beri buat aku sangat dekat dan takut dengan Tuhanku.


MY SWEET HOME, SRI NEGERI

Aku balik Kedah. Sri Negeri da Garden. Mama dan Abah besarkan bilik bawah. Ewah, bukan main lagi diorang.

"Ye lah. Nanti-nanti nak dapat menantu," mama berseloroh.

Ahah.. Aku gelak tak habis.

Powered by Blogger.