11 Responses to “Kita Cuti Lama, Minta Maaf..”

AieSha said...

cepat sembuh bro!

AinNur Haris said...

sebenarnya SAYA tunggu entrie awak tentang kekalahan Man Yoo kelmarin.. hehehe..
(mesti pedas entrie nya yer..)

tapi nampaknya awak bercuti..semoga baik-baik sahaja.. SAYA tunggu awak "kembali" ke sini..ok..take care.. (",)

Anonymous said...

aku tau laa kedah kalah ari tu. tp xkn smpi patah tgn?? ekekekeke

nway, get well soon bro ~wink~wink~

s a L o m a said...

ni buat apa sampai patah2 habis ni..haaaaaaa..

Danielle_Corleone said...

selamat sembuh kawan! bos Nod rindu kamu. :-p

DeeN said...

Kau jatuh katil ke bro?? Jatuh tangga? Jatuh longkang? Atau jatuh chenta? ;)

Aku harap hang segera sembuh!

Najiro said...

Cepat sembuh. Cepat pulang.
Aku menunggu-

WNA said...

1st time ke sini,penulis bercuti pulak.

Jarul said...

Jgn berangan lain kali..kunun2 hepilah tu duk umah tgk 'wonderpet'..

Hahahaha..

Fina Sophie said...

get well soon =)

kizzy t.fauzi said...

erkk..saya pun jatuh tangga jumaat lepas.

samalah kita, ada xray film. ngeee

Powered by Blogger.