hadiah yg tertunggak, naga yg aku kenal

Monday, January 15, 2007 · Posted in

HADIAH YANG TERTUNGGAK

Aku ambil hadiah untuk Ulasan buku Ayah Kita Bos. Disampaikan secara gilang-gemilang. Ada sesi tangkap gambar dengan disaksikan anggota sindiket Soljah.

Dalam banyak-banyak hadiah. Aku suka hadiah peta Amerika yang Tok Rimau bagi. Juga jersi bersaiz XXL. Hmm. Ok.

Dari Naga pula aku suka buku tajuk Penggoda-Penggoda Wanita. Bukan. Itu bukan buku erotik apatah lagi buku tentang skil menjadi kasanova. Tapi itu buku yang punya unsur keagamaan. Ada cerita tentang iblis dan syaitan.

Naga pesan, "Nanti kau balik kampus kau jual semua ni. Dapat duit."


NAGA YANG AKU KENAL

Duduk dengan anggota sindiket aku terasa kerdil. Masakan tidak. Mereka veteran perang yang biasa bersenapang. Sedangkan aku prebet yang hanya tahu pistol-pistolan.

Naga perasan. Aku tergeliat. Ke kiri ke kanan. Jadi dia cakap.

Oii, Kalau kau boring kau angkat tangan!

Hmm. Naga yang aku kenal betul-betul macam blog itulah.

Powered by Blogger.