exam oh exam!

Tuesday, October 05, 2004

exam oh exam!



Sukacitalah dimaklumkan bahawa aku yg best ini akan memberi ucapan kpd member2 aku yg akan@sedang@baru lepas mengambil final exam diorang...

-Jgn gusar. Aku tahu benar situasi korang. Bagaimana perasaan x sabar2 menanti/teruja apabila korang cukup bersedia utk menghadapi exam dan bagaimana perasaan korang yang mengatakan exam mmg x sabar2 menanti bagi korang yang x bersedia...

-Jgn gusar. Aku juga pernah menghadapi situasi spt korang. Situasi keluar dewan seawal setgh jam pertama sbb x tahu nak jawap apa2. Dan juga situasi hadirnya pemeriksa ke bucu meja kerana terlupa menulis jawapan di kertas jawapan tapi di kertas soalan...

-Jgn gusar. Aku pernah juga menulis surat rayuan x rasmi meminta aku diluluskan ttp hsilnya aku digagalkan. Aku juga pernah bergembira kerana menerima byk soalan yg mudah2 ketika aku mengharapkan soalan yg susah2.

-Jangan gusar. Itulah hidup kita. Hidup kita masa kini semmgnya ditentukan di dewan periksa. Sekurang2nya kita lebih beruntung dari hidup dgn bergadai nyawa dan jiwa. Kita cuma bergadai masa (repeat) dan wang ringgit yang disponsor saja. Percayalah kita sudah cukup beruntung walaupun kita x tinggal di Bukit Beruntung...

Akhir kata, Selamat Menghadapi Final Exam untuk:

bebudak umah=>jarul, ayie n lalbi (byk2 bersabar atas musibah yg berlaku. Insya-Allah kita jmpa nnt), awie, superman, kayri, wan, joe, nik bttp, bahdin, aslam, salleh, sabahan...

bebudak teater/pkku=>hamazrul (final year), bob, hang, ojai, eR, fariza, sal, yus, linda, as, zek, aida, amy, KC dn yg sewaktu dengannya..

Tsubasa team, ain, fida, es, ejam, bbdk rombongan langkawi/penang/pangsun n bebudak u yg mengenali diriku yang best ini...

kwn2 lama yg masih x habis2 lg belajar=>man, amin, kamil, wan jepun, hanis, a.lan, syam, pon, shar, yat, pizan, iwan dll...

mereka yg jauh di mata dekat dihati=>s, amy, fiza, adk mahfuzah (happy birthday), adk ira bangsawan, geng2 bangsawan Tanggang dan sape2 saja yg mengingatiku di dlm jiwa mereka biarpun aku barangkali x sampai mengingati mereka... Eheh...

x lupa member2 jurnal yang masih blajar dan kena mengambil exam di mana jua anda berada dengan ucapan ingatlah kel@mbu di hari ujianmu. Perkenalan dengan kalian amat membahagiakan diriku ini. Kita semua pemenang tiada yg pengalah.... hohoho...

Kelambu: Hoorey..., Aku xde exam... hoorey. Aku dah grad dah.. Yea... (nyanyi lagu Ruffedge=>Marilah Bergoyang)

Powered by Blogger.