satu hari

Wednesday, October 06, 2004

satu hari

- 1 hari x berjumpa bagaikan setahun lamanya bg sesiapa saja yang hangat bercinta...
- 1 hari naik bas boleh pergi dari Alor Star ke JB dan patah balik dan pergi ke Ipoh...
- 1 hari sudah cukup untuk kita mengelilingi dunia dengan kapal terbang...
- 1 hari rambut kita tumbuh 0.13 inci...
- 1 hari x kencing boleh buat seseorang mengidap batu karang...
- 1 hari tertinggal paper boleh menyebabkan kita gagal exam...
- 1 hari cuti sudah cukup gembira bagi rakyat Malaysia...
- 1 hari cina raya sudah cukup menggelisahkan bangsa2 lain di Malaysia...
- 1 hari melayu raya sudah cukup menggembirakan bangsa2 lain di Malaysia...
- 1 hari berpisah adalah seksaan jiwa dan raga bagi orang yang baru bernikah...
- 1 hari black-out negara boleh kerugian berbillion ringgit...
- 1 hari xde air pasti ramai orang komplen di kaca tv dan JBA...
- 1 hari x makan boleh buatkan manusia gila..
- 1 hari tertidur boleh buat orang lain sangkakan koma...
- 1 hari x pergi kerja boleh dapat memo/notis dari majikan...
Rupa2nya, banyak sungguh benda yg boleh berlaku dalam 1 hari ni...

Apa yang nak aku sampaikan ialah biar pun aku pergi ke Hatyai cuma 1 hari tapi aku pasti bukannya 1 benda sahaja yang dapat aku belajarkan tapi 1 pengalaman dan 1 pengajaran yang barangkali tak dpt aku temui di negara sendiri... chewwah!!

Kelambu: Cuti-cuti..... Thailand..... lalala... lalala.... (menyanyi ala2 Siti sikit)

Powered by Blogger.