tesl nite

Wednesday, January 25, 2006 · Posted in

TESL NITE

Kawan baik ajak aku join untuk dinner TESL di fakulti dia.

Pada mulanya memang aku tak nak join. Ye lah aku tak reti bergaya walaupun aku akui aku agak hensem ketika malam. Tup. Tup. Dia belanja. Aku terpaksa pasrah.

Dinner malam tu untuk meraikan senior tahun akhir TESL. Aku kenal diorang. Zacq dan Aida yang pernah join teater M 2 tahun lepas. Daus dan Cikgu yang tinggal satu blok. Kluster D. Semester ni diorang akan grad. Harap dapat result cemerlang dan jangan kecundang.

Makanan ok. Tapi sebab apa aku rasa macam makan kat kafeteria ja. Hehe. Jangan marah no. Yang penting persembahan gempak. Kan. Kan.

Tema malam tu 50-an. Tapi duduk bersama kawan baik aku dah rasa macam 'Beauty and The Beast'.

Terima kasih juga kepada Ayie selaku driver. Aku rasa dia lagi hensem. Dia pakai jaket Jackie Chan.

Powered by Blogger.