15 Responses to “Paragraf Cinta [satu]”

sUe said...

ini kamu yg ckp pada org ke atau org yg ckp pada kamu?

Eli said...

bukan sebab kita tak suka awak sbb awk suke kite tp kite lai suke org lain..lahh??hikhik:p

'ainrahimin said...

kite suka awak, tp awak y tak suka kita..takpelahhh...kita tau kita sape...kita pergi dulu.....

mist said...

kita suka awak, tapi kita jadi tak suka awak sbb awk suka kita. pendek kate, kita suka awak sbg kawan je..

haa camtu snarnye kan?

tasikmerah said...

susahnya haih~

:)

ZRL said...

kita kena (belajar) suka pada orang yang suka kita. tapi...

=)

fafarafa said...

ekekkeek. kelakar.

ko tak suka dia hanya sebab dia suka ko dulu.

ego tinggi jugak ko yek.

:P :P

prof nik said...

hahha. mari kita bersuka suki

DeeN said...

kau suka, aku suka
nak kata apa
- kristal.

Keskeskes!

kel@mbu said...

sUe;
sape2 pun bulih guna ayat ni. :)

Eli;
tak paham. hihihi..

ain;
janganlah suka kita sangat2.. biasa2 sudah.. :P

mist;
tak suka tak semestinya bencikan.

tasikmerah;
hehehe. puitis nih..

ZRL;
tapi? hihi..

fafarafa;
sape2 pun memilih kan.. heh..

nik;
lama tak nampak. ke mana tercampak? haha!

DeeN; haha!

Kizzy TF said...

perenggan pendek yg amat menyakitkan hati

kel@mbu said...

Kizzy TF;
:)

cabincrew are here not to kiss ur ass said...

kita suka awak sebab awak suka kita.tapi kita lagi suka sangat2 kalau awak suka kawin dengan kita.

peh.kalau seorang jejaka lurus cakap macam ni kat saya,cair beb!

kel@mbu said...

cabincrew;
itu paragraf cinta yang satu lagi. tak sabar-sabar. heh.

joyah said...

kite suka awak..tpi awak tak suke kite...sbb awak dah tunang...tapi yang awak layan kite cam suke kite tu nape?

Powered by Blogger.