Tengah Hari Yang Hiba

Thursday, January 01, 2009 · Posted in

-RM22.90-

Muka aku pucat tiba-tiba. Biar betik. Gaji tak masuk lagi ke? Atau pun ada penyamun siber yang sudah menggodam masuk ke akaun aku? Kenapa aku? Kenapa tak godam masuk akaun Ananda Krishnan ataupun Robert Kwok. Diorang punya akaun lagilah jut-jut punya.

Tengok saja baki serba menyedihkan tu, memang hati menjadi hiba. Tangan menjadi geletar. Dunia menjadi bungkam. Tahun baru tak berapa nak bermakna. Ekon di dalam kedai Mesra menjadi panas. Masa depan tak berapa nak menjadi beyond 2009.

Sedih weh.. Sedih..

Badan lesu. Perut lapar. Tangan tekan butang 'batal'.
.
.
Srutttt..
.
.
Apa cerita tertukar kad bank ni?!

One Response to “Tengah Hari Yang Hiba”

jacker said...

A friend told me this place I have been looking for, I come, it turned out, I have not disappointed, good Blog!
runescape money

Powered by Blogger.