marah & makan

Sunday, November 28, 2004

MARAH

Lokasi=> Dewan Serba Berguna, U*****
Tarikh=> Sabtu, 27/11/2004, 10 pg

Bangun awal. Pukul 9 pg! Bersiap sedia dengan wangi-wangian untuk mendaftar diri di dewan serba berguna.

Aku: (senyum) Cik, saya nak tau tentang status ke degree!
Kerani: (marah+muka buruk) Awak ingat ni kaunter pertanyaan ke..? Kat sini untuk register subjek saja. Awak pergi tanya kaunter sana!

Aku terpaksa beratur panjang untuk menerima jawapan seperti itu.

Ya, dia letih! Tapi dia dibayar untuk kerjanya. Jadi buatlah kerja dengan dedikasi dan rela.

Perlukah aku bawa testimonial untuk memberitahu bahawa aku juga pernah bekerja sepertinya di bawah skim khidmat pelajar.

Perlukah aku memaki hamunnya sehingga menyebabkan dia menangis? Ya, tak perlu..

Aku hanya perlu menurut katanya untuk pergi ke kaunter yang paling hujung dan melalui kerenah beratur yang panjang sekali lagi.

Ya, aku terlalu baik dengan perempuan. Tapi aku akan pastikan suatu hari nanti aku tidak akan berlalu pergi begitu saja tanpa kata-kata seperti, " terima kasih kerana melayan saya sebegini"

Kelambu: Kata kawan aku, "period le tu..."



MAKAN

Lokasi=>rumah Ojai, Seksyen 8; rumah Syem, Bukit Raja; rumah kawan Wan, Seksyen 17; Shah Alam.
Masa=>27/11/2004-28/11/2004

Tiada apa yang patutku ceritakan melainkan makan makan makannn...!!!!!

Untuk aksi peserta bergambar di open house Ojai sila klik Galeri Kelambu

Kelambu: Terima kasih sumer... Jemputlah lagi ye...

Powered by Blogger.