aku kaya

Tuesday, November 02, 2004

aku kaya


(sekadar gambar hiasan)

Tahu tak orang Jepun panggil Kelambu apa? Tak tahu...

KAYA! Ya.., diorang panggil KAYA!

Dalam bahasa Melayu kaya ada 2 maksud=>banyak harta dan sejenis jem yang disapu pada roti..

Ini bermakna blog aku sungguh KAYA dengan infotainmen dan juga berkhasiat lagi manis! Slurrp...!! :)

Sebenarnya aku pun tak sangka nama blog yang aku pilih akan jadi KAYA!

Apakah ini dikatakan kebetulan atau kebijaksanaan terpendam...! :)

Watashi Kaya Watashi Wa Kaya Desu=>Aku Kelambu! (tima kaseh samurice!!)

Ya, kelambu ialah KAYA dan KAYA ialah Kelambu! Korang patut berbangga kerana korang masuk blog KAYA! Hahahaha...

Penghargaan khas untuk Fendi dan juga blognya http://www.bahasajepun.com

Kelambu: Saya suka awek bahasa Jepun. Hait... :)

Powered by Blogger.