gt2

Thursday, November 11, 2004

gt2



Gangguan Teksual 2 @ GT2 sudah berada dipasaran. Lebih uh la la dengan hanya RM5 senaskhah. Kami menandingi sebarang harga dan nilai.. Jadi mengapa bayar lebih? Dapatkan segera... :)

Korang boleh dapatkan GT2 dari agen-agen berikut:

Tok Rimau, Basri, Amyz, Op, Ayares, Emma, Mahyudin, Attokz, Cheura, Mat Jan, Jigo, Kelambu , ND, Didiz dan Ayob Kelubi.

Kepada sesiapa yang ingin mendapatkan GT2 dari aku, ampun maaf dipinta sebab GT2 belum sampai ke tangan aku. Aku baru hantar sampul surat beralamat sendiri kat Tok Rimau. Sekarang tengah tunggu maklum balas dari beliau. Lepas raya baru sampai kot. Tambahan lagi dengan masalah birokrasi pos Malaysia dekat-dekat nak raya ni. Ceh...

Apa-apa hal pun aku akan war-warkan GT2 kalau naskhah tersebut berada di tangan aku. Tungguuu.....

Ok! Peace! :)

Kelambu: Beli jangan tak beli weiiii....

Powered by Blogger.